Tipuri de cafea ....

Cu ceva timp in urma.. am fost intr-un oras.. ( nu o sa dau nume ) .. cu un amic , dupa un drum destul de obositor pe tren.. am decis sa mergem intr-o cafenea de langa gara ! Acolo amicul meu s-a asezat la masa iar eu am mers spre barmanita sa-mi spun comanda , bun , toate bune si frumoase , de aici urmeaza un dialog destul de interesant :

Eu : - Buna ziua , vreau si eu doua cafele! de care aveti?
Barmanita : - Cafea !
Eu : - Bun , de care , fiarta , nefiarta , macinata , nemacinata .... de care?
Barmanita : - Cafea domle' ....
Eu : - Ok , vreau si eu doua cafele ...!?...
Barmanita : - De care vrei?
Eu : - De care ai!?
Barmanita : - Mari sau mtiteli'....

2 Comentarii:

oana. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
oana. spunea...

o stiu:)) mi-ai povestit-o intr-o seara la telefon;))