Naivitatea

De ce uneori ne lasam dusi de nas de anumite persoane care stim ca sunt cu doua fete dar totusi .... ne lasam.... De ce?...


Poate ca .... suntem prea naivi ?... nu avem de unde sa stim... dar totusi o facem...asa cum am facut-o si eu.. problema este ca acea persoana era cineva la care intradevar nu m-as fi asteptat nici intr-un milion de ani , dar totusi s-a intamplat.. cineva imi spunea ca... " asa a simtit ea .. " , mmda , dupa ani de zile .. acum.. asa a simtit ea... !

Purtand aceasta discutie cu o anumita persoana... fiind si umpic afumat , acea persoana a inteles altceva despre mine , despre felul cum sunt... de ce?.. si cum..?.. nu voi sti raspunsul.. stiu doar ca in prvirea acelei persoane am cazut mult sub nivelul trotuarului ...


Hai ca am sarit de la una la alta...


Singurul lucru de care intradevar imi pare rau este ca vad oameni mohorati , abatuti , obositi si munciti , acesti oameni sunt exploatati de niste minti murdare , niste oameni care se vad numai pe ei insisi , e o realitate cruda , dar asta este realitatea in care traim .....

O lume plina de doua tipuri de oameni , cei care ajuta.. si profitori.....

1 Comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti singurul in situatia asta. Toti , la un moment dat suntem plezniti de viata.

Asta nu ne face neaparat mai puternici, dar ne face mai intelepti.

Cine lasa sentimentul mereu pe primul loc, va ajunge o epava sentimentala.
Cine lasa gandirea pe primul loc, va ajunge un extradat social.

Doar la echilibru poti avea totul.
Cu "asa am simtit" m`am intalnit si eu.
Poate ar trebui sa`mi incep si eu un blog, ce naiba...

Hai noroc :)