Cultura in fotbal de Raluca Laura Tirnovean,


Vorbe alese ale unor persoane din fotbal. Luati de cititi si va minunati:


"La pomul laudat nici mere nu face" (Dorinel Munteanu)


"La bulanu meu o sa dau si gol daca o sa ma convoaca" (Claudiu Raducanu)


"Nu stiu cate goluri ar trebui sa marcam ca s-o eliminam pe Betis. Cat mai multe ar fi suficiente" (Gabi Bostina)


"Daca ar fi sa scoatem primele 30 de minute, cred ca am fi putut fi castigatori" (Adi Ilie)


"Omul este o persoana umana" (Gh. Hagi)


"Ionel Ganea, ca om, e capabil sa infecteze pana si penicilina!" (Marian Iancu)


"Dom'le, eu muncesc 24 de ore pe zi, iar uneori chiar si noaptea" (Dumitru Dragomir)


"Eugen Trica este un pisat de vaca uscat de vant" (Adrian Mititelu)


"Cu privire la reaparitia blaturilor in campionatul nostru, nu mi-e frica, dar ma tem" (Marin Condescu)


"Pase scurte si pe sus, ai n-ai mingea, tragi la poarta" (Gabi Stan)


"M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a făcut oligofren, eu l-am facut zdreanţa, dar nu ne-am insultat." (Gigi)


"Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu." (Tot Gigi)


"Da cine e dom'ne Nichita Stanescu asta? A adus mai multi bani decat mine în Romania?" (Gigi)


"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informatii din lume - stie tot, chiar si-un fir de par" (Gigi)


"Becalizarea Romaniei inseamna ca Romania este intr-un cancer moral si spiritual din care se va salva prin becalizare" (Becali. Gigi Becali)


"Daca marcam un gol la inceput, pe urma putem sa jucam si la 0-0" (Gigi)


"Am vorbit chiar zilele trecute cu mai multi parteneri de afaceri. Oameni seriosi, din lumea interlopa."  (Iar Gigi)


"Eu am inţeles ca vorbim despre afaceristii adevarati. Acest Cocos este un papagal. " (Gigi)




http://www.booha.ro/citeste?id=363



0 Comentarii: