Asa incepe orice idee...



Zafra , Extremadura , Spain ( 29/11/2010 )

Asa incepe orice idee ... absolut orice am scris vreodata , asa a inceput , plimbandu-ma , ascultand muzica , si innecandu-ma in amintiri !

Asa s-a intampla si cu o seara in urma, dupa ce am terminat de filmat , m-am oprit undeva intr-o parcare pustie , si-am stat o ora in masina . In acea ora petrecuta singur  , am stat cu un zambet tamp pe fata ... un zambet ce usor m-a incalzit , m-a facut sa realizez ca da ... timpul a trecut foarte repede , ieri eram acolo , azi sunt aici , frumos acolo .. dar frumos si aici ... ; dar parca totusi , acel usor regret , dispare atunci cand stai si privesti la pozele , sentimentele si intamplarile acelea , ce te-au indrumat , uneori bine , uneori prost , decizii ... totul era atat de simplu si usor , iar acum totul se intuneca , devine din zi insorita intr-o zi mohorata , unde toata lumea e trista ... ( " Despartire " scurt metraj - Dan Bordeianu : "... va treziti in fiecare dimineata doar pentru ca suna ceasul , dar .. de ce l-ati pus sa sune ... habar nu aveti ..." ) !
Imi este ciuda , pentru ca usor usor , sunt inghitit de acea lume , rece , plictisita , ce casca intruna si imprastie sictir ...

..................... dar ... din cand in cand , se vede o raza de soare .................

raza ce ma incalzeste un pic , ma face sa-mi aduc aminte de atunci cand... totul era frumos ...... pentru minte , acea raza de soare , este una roscata , usor creata atunci cand imi atinge fata , o raza ce o iubesc , o ador ... o caut de fiecare data cand ma simt singur .... iar atunci cand ne gasim unul pe celalat ... este minunat ... cascatul dispare , totul devine cald si frumos , nimic numai este complicat .

Raza ta de soare cum este !?

0 Comentarii: