Schimbare ...



Zafra , Extremadura , Spain ^

LG Viewty (KU990i) Panoramic shot , chiar dragut ;;)

Schimbare ... un cuvant ce-l doream implinit de mult , insa , cu rabdarea necesara , s-a intamplat , s-au schimbat mute , eu m-am schimbat , dupa ce am trecut printr-o perioada foarte lunga de "neglijare" personala , avand tot timpul capul plin cu .. "EA" , da , tot despre acea "EA" scriu si acum ca si postarea de acum 1 an .
Si-a lasat amprenta acest an de zile , m-am schimbat , in bine sau in rau nu stiu , totul este ca s-a dus , acum , am un nou viitor , am lasat recent pamantul natal in spate pentru un trai mai bun , ce? ... toti o facem la un moment dat ! Sper ca schimbarea de peiaj imi va face bine .

Acum , stand pe balcon si lasandu-l pe ATB sa-mi rupa timpanul , ma napadesc cateva amintiri , ce sincer imi dau fiori si imi pun un zambet tamp pe fata , vreau tot odata sa o felicit pe Docica pentru minunata fetita ce a nascut , La multi ani si sanatate Antoniei .

Life is like a road , it has bends , bumps and craks , but when you hit the flat asfalt ... ohh boy... just effin floor it ... don't let anything stand in youre way ....

Sper sa va placa melodia , ascultata cum trebuie si cand trebuie ......:P

( stiu ca sunt doar cuvinte aruncate unul langa celalat , dar simteam nevoia sa scriu , sa ma descarc )



ATB - See you again
Asculta mai multe audio diverse

0 Comentarii: