Frumos ,




Versuri:

Azi e ziua mea,
Dar-ar draci-n ea sa dea
Inc-un an, inc-un an, s-a mai dus pe tobogan
E ziua mea, tine-oglinda, nu misca
Parul alb, sta rebel,
Insa zambetu-i la fel, la fel..

Timpul trece, ma lasa rece
Pe dinauntru am ramas la fel
Timpul trece, ma lasa rece
De nu stiu cate primaveri
Timpul schimba, dar naravul ba
Parul schimba, dar naravul ba..

Azi e ziua mea,
Rad cu pofta si se ia
Inc-un an, inc-un an s-a mai dus pe tobogan
Iubita mea, rock'n'roll pe canapea
Pe sub riduri, pe sub ani,
Noi ramanem doi pustani, pustani

Timpul trece, ma lasa rece
Pe dinauntru am ramas la fel
Timpul trece, ma lasa rece
De nu stiu cate primaveri
Parul schimba, dar naravul ba
Dar timpul schimba, dar naravul, ba..

Timpul trece, ma lasa rece
Pe dinauntru m-a lasat la fel
Timpul trece, ma lasa rece
De nu stiu cate primaveri
Parul schimba, dar naravul ba
Dar chipul schimba dar naravul ba
Niciodata nu ma voi schimba
Dar niciodata nu ma voi schimba..

2 Comentarii:

Docica spunea...

Intr-adevar, frumos. Nu mai stiam nimic de cei de la Bosquito. Pacat ca nu canta mai des. Tu ce mai faci? Mai e putin si incepe scoala... ultimul an! Cum mai trece timpul asta! Eu o sa fiu in concediu. Chiar e naspa ca nu am mai vorbit... eu n-am mai intrat pe mess... stiuu. Parca mi-e dor sa te mai aud cantand.

Anca G. spunea...

hmm..nici eu n-am mai auzit demult de oamenii astia.. foarte misto