Visul frumos s-a stins ...

... when the dawn breaks ... pe principiul asta am mers de foarte multi ani .. de cand am ascultat prima oara melodia celor de la Narcotic Thrust - when the dawn breaks... am spus ca ... intr'o zi imi va rasari si mie soarele si va fi bine , a fost bine... EXTREM DE BINE.. , dar visul frumos s-a stins dupa 10 luni ! Acum , am ramas din nou la speranta , de ce? ... hmm... pai timp de `10 luni am fost eu... om , fericit , plin de viata , cu zambetul pe buze in fiecare zi , ma trezeam fericit , adormeam fericit , acum numai e cazul... dupa o noapte de plans si regrete am realizat ca persoana pe care o iubesc ENORM de mult a incheiat relatia , ( stiu ca poate pentru unii e o nimica toata si imi vor spune ca " ba frate , asta e , iti trece , mergi mai departe , capul sus vine urmatoarea ) ... ee nu chiar , pt ca nimeni nu a fost in pielea mea sa simta si sa vada prin ce am trecut , nu scriu asta pt ca o face sa se simta prost pe persoana care inca o iubesc cu acelasi foc ca si in prima zi in care i-am spus sincer TE IUBESC , ci pentru a ma descarca aici ... pt ca absolut nimeni nu mi-a fost aproape cand am avut nevoie !
Incerc din rasputeri ca imi revin , dar nu pot , orice fac , orice gandesc , orice vad ma duce cu gandul la EA , la ce-a fost , la ce as vrea sa fie , la ce imi doresc in continuare sa IUBESC si sa pretuiesc ! De ce a trebuit sa se termine asa.... de ce a trebuit sa se intample ... intrebari la care nu voi primi niciodata raspunsul...

Relatia s-a dus din cauza ... nu cred ca-i pot spune indiferenta , dar motivul e ca ... EA numai simte aceleasi lucruri pentru mine.. si nu vrea sa ma vada suferind.... din contra , sufat MULT MAI MULT acum , stiind ca nu o voi mai putea strange in brate , nu-i voi mai putea spune niciodata TE IUBESC , nu-i voi mai putea mangaia parul si sarut fruntea .... nu voi mai regasi acele momente frumoase ,... si din nou voi veti spune.. ( ba stai ma linistit , upa cateva saptamani iti trece , si mergi mai departe o sa fie mai bine ... ) nu... pentru ca nu voi putea renunta la ea niciodata , iubirea ce i'o port nu se va risipi .., de ce nu pot ? nu stiu


Am ramas o carte fara final .... o carte cu final deschis , ... am ramas o epava sentimentala , o ruina ce iubeste o naluca ...

2 Comentarii:

Docica spunea...

imi pare rau ca s-a terminat. poate ca e doar o faza si ca ea va reveni. dar daca nu este, eu stiu cat de mult poti iubi... stiu ca vei gasi pe cineva care te va face din nou sa zambesti.

Dragos Enache spunea...

Docica ... a trecut o luna de cand s-a intamplat "chestia" ... si ghici ce...:D... tot lafel de rahat ma simt... YEEEE.... nimic nu s-a schimbat , ea o da ca vrea sa se schimbe si sa ne "impacam" dar... doza de egoism nu o lasa... iar eu ... o iubesc lafel poate chiar mai mult .... regula de 2 saptamani s-a dus naibii...... ha ha... i'm just another idiot signed in that f..ign lovehurt's book of fools ...